Hyppää sisältöön

Satavuotias Kiilto paljastaa pitkän iän salaisuuden….

Tänä vuonna sata vuotta täyttävä Kiilto haluaa kertoa toimintakulttuuristaan, jossa läheisyys, ympäristö ja tulevaisuuteen sitoutuminen ovat keskiössä.

Kiillon varsinainen satavuotissyntymäpäivä on lokakuussa, mutta merkkipaalua juhlistetaan koko vuoden ajan. Mediassa kampanja näkyy tehostetusti toukokuusta marraskuuhun.

Kiillon viestintäkonsepti, Lujin sidos kaikista, kertoo yrityksen arvoihin ja kulttuuriin sitoutumisesta. Se viittaa myös kemiallisiin sidoksiin ja rakkauteen, joka sekin on biologialtaan kemiallinen sidos.

Viestintäkonsepti on tehty yhteistyössä Ivalo Creative Agencyn kanssa. Lujin sidos kaikista -konseptin näkyvin elementti on Cocoa Mediaproductionin kanssa toteutettu brändifilmi, jonka äänenä on näyttelijä Carl-Kristian Rundman. 

Satavuotias Kiilto katsoo pitkälle tulevaisuuteen pyrkien jatkuvasti uusiutumaan, kansainvälistymään ja kehittymään. Kiilto on perheyritys, jonka visio on vuodessa 2080. Yhtiö on ollut lähes koko olemassaolonsa ajan saman perheen omistuksessa, jo neljäs sukupolvi on kiinteästi mukana yrityksen toiminnassa.

Lue lisää Kiilllon tiedotteessa. 

Katso Kiillon Lujin side kaikista -video youtubessa.