Tekijä:

Katalyytit - kokemuksia kemiasta
Sai Li ja Anna-Liina Lehtimäki: Uusi vuosi, uudet kurssit ja uudet virat

Katalyytit - kokemuksia kemiasta
Anne Koistinen: Opiskelijasta opettaja ja tapahtumakävijä – osaamista opintojen ulkopuolelta

Katalyytit - kokemuksia kemiasta
Sai Li ja Anna-Liina Lehtimäki: Kesän ja alkavan ”tupsuvuoden” kuulumisia Anna-Liinalta eli Altsulta ja Sailta

Katalyytit - kokemuksia kemiasta
Anne Koistinen: ”Tupsuvuosi” tulossa päätökseen – ajatuksia kuluneista opinnoista

Katalyytit - kokemuksia kemiasta
Anette Pakarinen: Fiiliksiä laboratorioanalyytikan fuksivuodesta

Katalyytit - kokemuksia kemiasta
Maria Matveinen: Normaali työpäivä?

Katalyytit - kokemuksia kemiasta
Maria Leino: Opiskelijan vappu ja vapun kemia?

Katalyytit - kokemuksia kemiasta
Anna-Liina Lehtimäki ja Sai Li: “Piparin tuoksua, tonttujen juoksua, sitäkö joulu on…?”

Katalyytit - kokemuksia kemiasta
Saara Laamanen: Mitä yliopistossa opiskeleminen oikeasti on?

Katalyytit - kokemuksia kemiasta
