Hyppää sisältöön

L&T: sähköiset palvelut tehokäyttöön

Lassila & Tikanojalla otetaan uusia sähköisiä palveluita käyttöön kiihtyvällä vauhdilla. Yhtiön sähköinen tilauskanava Raksanappi ylitti maaliskuussa perinteisten tilauskanavien tilausmäärät.

Rakennustyömaiden digitalisoituminen on viime vuosina vimakkaasti kiihtynyt. Työmaille on jatkuvasti enemmän tarjolla erilaisia työarkea ja kommunikaatiota helpottavia sähköisiä palveluita. Lassila & Tikanoja tarjoaa monipuolisesti sähköisiä palveluita rakennustyömaiden asiakkailleen. Yhtiön sähköinen tilauskanava Raksanappi ylitti ensimmäisen kerran perinteisten tilauskanavien tilausmäärät maaliskuussa 2020.

L&T:n asiakkailleen tarjoaman Raksanapin kautta voi tilata jätelavan tyhjennyksen, Palvelu on otettu innokkaasti vastaan. L&T:n rakennussegmentin myyntipäällikkö Tommi Tupala kertoo tiedotteessa, että palvelu keventää ja helpottaa työmaiden arkea. Lisäksi toimenpiteiden jäljitettävyys ja dokumentointi helpottaa ja automatisoituu. Väärinkäsitykset ja mahdolliset reklamaatiot vähenevät, kun kaikesta kanssakäymisestä jää sähköinen jälki.

Koska Raksanapille on kysyntää, L&T aikoo laajentaa sitä kautta saatavien palveluiden valikoimaa. Tulevaisuudessa Raksanapista voi tilata myös etukuormauskonttien ja Bajamajojen tyhjennykset.

Raksanapin ohella työmaan arkea helpottaa etenkin L&T:n tarjoama, rakennustyömaan jätekuljetuksista muodostuva sähköinen siirtoasiakirja. Sähköinen siirtoasiakirja syntyy, kun kuljettaja noutaa rakennustyömaalta jätelavan ja vie sen tyhjennettäväksi. Siirtoasiakirjan voi allekirjoittaa ihminen, mutta pelkkä gps-paikkatietokin riittää kuittaukseksi. Kun lava saavuttaa määränpäänsä, asiakirjaan merkitään kuljetuksen tiedot ja se siirtyy  automaattisesti työmaalle sähköpostilla. 

Lue lisää L&T:n tiedotteessa.