Hyppää sisältöön

Lassila & Tikanoja: Oma L&T -asiointipalvelu jätehuollon sähköiseen seurantaan

Lassila & Tikanojan yritysasiakkaiden toiveiden pohjalta rakennettu Oma L&T -asiointipalvelu helpottaa jätehuollon seurantaa ja tyhjennystilausten tekemistä. Sen kautta saa myös nopeasti tiedon poikkeustilanteista.

L&T loppuvuodesta 2019 lanseeraama verkkopalvelu Oma L&T helpottaa huomattavasti jätehuollon seurantaa. Yhtiöllä oli jo hyviä kokemuksia Raksanappi-nimisestä rakennustyömaiden digitaalisesta tilauskanavasta, sanoo digimanageri Juha-Lasse Latikka. 

L&T:n Ympäristöpalveluiden yritysasiakkaille suunnatun Oma L&T:n tavoite on tehdä jätehuollon asioinnista mahdollisimman helppoa. Kun käyttäjä kirjautuu sisään palveluun hän näkee heti, onko jäteastiat tyhjennetty ajallaan, ja milloin seuraava nouto on tulossa. Jos tyhjennyksissä on ollut haasteita, tieto tilanteesta ja uudesta noutoajankohdasta näkyy heti. Tämä säästää kiinteistöpäälliköiden aikaa, kun poikkeustilanteen syytä ei tarvitse selvittää puhelimitse.

– Parasta Oma L&T:ssä on kuitenkin se, että voimme palvella asiakkaitamme entistä fiksummin. Koska kaikki asiakkaan tiedot ovat tallessa yhdessä ja samassa paikassa, pääsemme heti tilanteen tasalle palautteen tai palvelupyynnön saapuessa. Asiakkaan ei tarvitse toistaa asiointihistoriaansa, vaan juttua voidaan jatkaa sujuvasti siitä, mihin edellisellä kerralla jäätiin, sanoo L&T:n tiedotteessa Juha-Pekka Latikka. 

Oma L&T:tä kehitetään jatkuvasti asiakkaiden toiveiden pohjalta. jatkossa sieltä löytyvät myös esimerkiksi monet asiakkuuteen liittyvät dokumentit. 

Lue lisää L&T:n tiedotteessa.

Kuva: L&T