Mediakutsu: Kemianteollisuuden tilanne ja näkymät 19.5.2015 klo 12.00

Tervetuloa kemianteollisuuden suhdannetilannetta ja näkymiä käsittelevään mediainfoon tiistaina 19.5.2015 klo 12.00–13.00. Tilaisuutta isännöi Kemianteollisuus ry:n toimitusjohtaja Timo Leppä. Paikalla on lisäksi Kemianteollisuus ry:ssä energia- ja ilmastoasioista, resurssitehokkuudesta sekä kestävästä kehityksestä vastaava Sami Nikander.

Paikka: Eteläranta 10, (2 krs.), neuvottelukeskus, Helsinki. Osallistujille on tarjolla lounas samoissa tiloissa alkaen klo 11.30.

Ilmoitathan tulostasi viimeistään maanantaina 18.5.2015 sähköpostilla osoitteeseen susanna.aaltonen@kemianteollisuus.fi tai puhelimella 040 593 4221.

Lämpimästi tervetuloa!

kemianteollisuus.fi

twitter.com/Kemianteollisuu

Kemianteollisuus ry on kemianteollisuuden ja sen lähialojen elinkeino- ja työmarkkinapoliittinen edunvalvontajärjestö, jonka tehtävänä on toimialan kilpailukyvyn ja toimintaedellytysten edistäminen Suomessa. Kemianteollisuus ry:llä on yli 400 jäsenyritystä sekä 13 jäsen- ja yhteistyöyhdistystä.

Kemianteollisuus on yksi merkittävimmistä teollisuuden toimialoista Suomessa. Sen osuus Suomen teollisuustuotannosta ja teollisuuden tavaraviennistä on lähes neljännes. Kemianteollisuus työllistää Suomessa suoraan noin 34 000 henkilöä.